Flytt Sollentuna

EKOFOX gör er flytt Sollentuna på ett säkert och tryggt sätt

Flytt Sollentuna

Flytt Sollentuna med EKOFOX!

Vi på EKOFOX har lång erfarenhet av och utbildning i att flytta otympliga, tunga, värdefulla och ömtåliga lösören.

Att ta hjälp av oss på EKOFOX är en nödvändig lyx. Strunta i att riskera repa en hyrd lastbil, knäcka kompisarnas ryggar och slita ut er innan uppackning efter flytt.

Våra kunder är privatpersoner och företag i Storstockholm. Vi tar de minsta och de största jobben. Vi flyttar bland annat kontor, lägenheter och hus.

Om du bor i Storstockholm kan vi hjälpa er med liten eller stor flytt Sollentuna, flytt till magasinering, återvinning av sopor och lösöre, packning samt ned- och uppmontering av möbler.

Något vi är extra stolta över är vårt engagemang för miljön. Vi tar hand om det lösöre och sopor ni vill bli av med och vi återvinner allt på lämpligt sätt.

EKOFOX erbjuder flytt Sollentuna med:

  • Utlåning av flyttlådor
  • Möjlighet att köpa material som underlättar flytt
  • Hjälp med packning
  • Ned- och uppmontering av bohag
  • Återvinning av det ni inte vill ha med i flytten
  • Flytt av tunga inventarier såsom piano och kassaskåp
  • Kunskap om hur värdefulla och ömtåliga inventarier ska hanteras
  • Konkurrenskraftiga priser
  • Bästa möjliga service

Grundpriset för ni två män och en lastbil är 495 kr i timmen, inklusive moms och rutavdrag.

För offert eller andra prisrelaterade frågor kan ni maila på info@ekofox.se eller ringa på 076-034 46 45.

Något att väga in när ni funderar på att anlita flyttfirma är att du som privatperson har rätt till 50% avdrag på arbetskostnaden.

Rutavdraget gäller när vi hjälper dig som privatperson att flytta möblemang och inventarier mellan två bostäder eller till ett förråd för magasinering. Rutavdraget gäller för lastning och lossning, transport och bärhjälp. Du som privatperson behöver inte ansöka om rutavdraget. Det sköter vi på EKOFOX och du betalar bara den summa som kvarstår efter avdrag. Vi begär sedan in resten av betalningen från Skatteverket.